RSS

The Beginning (Love)

Selamat kepada semua kawan2. Akhirnya datang juga "kerajinan" aku memulakan hobi yg dah lama terpendam dl2.. XD Sebenarnya xla aku minat sangat buat kek cawan ni. Aku suka conteng2 je 'a.k.a' kreatif n inovatif la gitu. "UNIK" sesuatu yg membuatkan <3 aku seronok. Alang2 bleh la dapat $$ sket sambil berikan keunikan dan kegembiraan kepada kawan2 di luar sane.. Jadi, ni la sedikit sebanyak contoh2 kek cawan hasil air tangan EQIN SANI. Kepada sesiapa yg nak order bleh la nyatakan HASRAT <3 anda di ruangan komen dl yek.. (^.^)


  <1>

<2>

  <3>

  <4>
 
   <5>

 <6>

 <7>

<8>

<9>

Kawan2 bleh order utk ape2 jenis event just send msg di Inbox Eqin Sani
Harga :
- Any design RM3.00 sebiji
- Klau ade buah2an or printed photo - RM4.00
Tempahan :
- min 24biji
Kawan2 jugak bleh wat pilihan kek sendiri.. :
- American choc moist
- Carrot cake
- Strawberry cake

Design n color bleh pilih sendiri @ nk sy design kan pun bleh..
Bleh juga ikut design pada gambar yg di sediakan.. (^.^)


4 comments:

preloves-tudung said...

emmm...nampak smue yummy....

Eqin Sani said...

thanks a lot..hehehe..;)

Tudung Al Imran said...

syikin, carrot kek buat x? normal size..bukan cupcake

Eqin Sani said...

akak sori lambat reply..buat..akak nak ke?

Post a Comment

 
Copyright MY CUP CAKES FANTASY 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .